poniedziałek, 23 lutego 2015

Zakupy

Witam Was serdecznie

Dzisiaj będzie krótki post o małych zakupach.

Niestety od dwóch dni łamie mnie w kościach i ogólnie sił i chęci nie mam na nic.
Dzisiaj leżę w łóżku i się próbuję wygrzebać z przeziębienia a dopadło ono całą moją rodzinkę.
Noc beznadziejna bo młodsza córka w nocy obudziła się z gorączką więc było już po moim spaniu.

Do rzeczy
W sobotę w drodze powrotnej od dentysty zajechałam do mebli używanych

Udało mi się wygrzebać taki oto kosz wiklinowy za 10zł, który dostanie nowe "ubranko"
oraz taką tacę , która zostanie przerobiona. Wizję już jakąś mam ale najpierw muszę nabrać mocy :)

Od zawsze podobały mi się słoiki "z ptaszkami" takie trochę w stylu Shabby
na pewnym portalu aukcyjnym są dostępne ale zawsze mi szkoda było wywalić tyle pieniędzy na słoiki (słoiki sztuk 3 i przesyłka to koszt jakichś 50zł )
W sobotę zajeżdżam do Netto a tam moje słoiki :)
Nabyłam słoik o pojemności 0,5l i 1,8l
Za 0.5l zapłaciłam 8zł
a za 1,8 13zł   :)
Był też słoik o pojemności 1l za 10zł. Jak mi przejdzie przeziębienie to się chyba po niego wybiorę :)

Życzę wszystkim dużo zdrówka

Zapraszam na moje 1CANDY
http://mebelkidanielki.blogspot.com/2015/02/candy-rozdanie-konkurs.html

Pozdrawiam serdecznie
Daniela

15 komentarzy:

  1. Jestem ciekawa metamorfozy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po tych zakupach kupiłam lampeczkę nocną i to za nią się wezmę w pierwszej kolejności :) Choroba też mnie trzyma już 3ci tydzień i prace jakoś "osłabły".
      Pozdrawiam

      Usuń
  2. Zazdroszczę sklepu Netto, w moim mieście nie ma, a już kolejny raz o nim słyszę i widzę, że blogowe kobitki wyłapują tam fajne rzeczy w korzystnej cenie. Te słoiczki mają swój urok. Pozdrawiam, Dominika.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja do Netto rzadko zajeżdżam ale ten "wypad" to chyba jakieś przeznaczenie :)
      Pozdrawiam serdecznie i Witam w moich skromnych progach.

      Usuń
  3. Wspaniałe zakupy :) ...będzie się działo :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zakupy udane i to najważniejsze - zdrowia życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. też tak sądzę ;) jeszcze w rozsądnych cenach a to lubię najbardziej :)

      Usuń
  6. Ale śliczne!!! bardzo mi się podobają, ale u mnie niestety nie ma Netto :(
    pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również Pozdrawiam serdecznie i słonecznie :)
      słonko nieśmiało wygląda zza chmur .

      Usuń
  7. Znowu mnie coś ominęło z Netto, bo nie po drodze mi do tego sklepu, bardzo podoba mi się kosz , tylko wywalić ucho i byłby super na koce i poduchy , pozdrawiam Adriana z http://thirdfloorno7.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. To w netto takie cuda miewają? A ja go głupia omijam z daleka :(
    :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ola czasami trafi się coś fajnego :) ale przyznam szczerze, że niezbyt często tam zaglądam

      Usuń