piątek, 13 lutego 2015

Pasiasto-miętowa skrzynka wiosenkowa i Wyzwanie Szuflady

Cześć :) 

Była sobie stara wojskowa skrzyneczka. Mniej więcej coś takiego tylko bez przegródek

(swojej skrzynce nie zdążyłam pstryknąć zdjęcia tak mi się spieszyło  ;)

 

Skrzynka została przemalowana, poprzecierana, ozdobiona dekorem i pasami

I teraz wygląda tak:

Skrzynkę zgłosiłam na Wyzwanie Szuflady

http://szuflada-szuflada.blogspot.com/2015/02/wyzwanie-lutowej-goscinnej-projektantki.html 

Od niedawna można mnie znaleźć na FB

https://www.facebook.com/mebelkidanielki

 

Pozdrawiam i życzę miłego dnia 

Daniela


5 komentarzy:

  1. Podoba mi się ta skrzyneczka. A najbardziej zestawienie kolorów, których użyłaś. Powodzenia w wyzwaniu szuflady!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Skrzyneczka zarówno piękna jak i funkcjonalna :)
    Dziękuję za odwiedzinki u mnie i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super, że dajesz nową postać starym rzeczom, ja też uwielbiam to robić, a podobną skrzyneczkę też przerobiłam, na chlebak.
    Pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  4. Praktycznie i do tego w dobrym guście. Niesamowite jak można stare rzeczy przerobić na funkcjonalne przedmioty.

    OdpowiedzUsuń