poniedziałek, 20 kwietnia 2015

Koszulka w stylu Folk dla dziecka :)

Witajcie 

Czy u Was dzisiaj też jest tak wspaniale na dworze?  :)
Wiosna, słonko, ciepło...aż chce się żyć :D

Po raz pierwszy zrobiłam decoupage na materiale
a co mnie do tego skłoniło?
Wyzwanie w Szufladzie "Polski Folklor"

 Powstała koszulka dla mojej córeczki

 Przedstawiam Wam Moją modelkę Tosię :)



Koszulkę zgłaszam na te oto wyzwanie:




Biała koszulka bawełniana-dziecięca :)
Medium do tkanin oraz transfer






Pozdrawiam serdecznie
Daniela 



42 komentarze:

  1. Koszulka śliczna, ale to modelka jest tu królową.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, że modelka jest tu królową ;)
      Dzięki Cela
      Pozdrawiam

      Usuń
  2. Bardzo fajna koszulka, sama bym taką włożyła, chociaż mam więcej lat niż prześliczna modelka :)
    Pozdrawiam ciepło !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu za miłe słowo :)
      Serdeczności przesyłam :)

      Usuń
  3. Świetna koszulka! Sama bym taką nosiła z wielką chęcią!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :))
      Dziękuję za odwiedzinki
      Pozdrawiam słonecznie i serdecznie

      Usuń
  4. Jaka ładna koszulka! Sama bym ją nosiła z dumą :)
    Pozdrawiam!
    Asia

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie niestety zimno i ponuro :( Koszulka jest świetna, powodzenia w wyzwaniu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję
      U mnie dzisiaj znowu słonecznie niestety wiatr zaczyna wiać :/ który głowę momentami chce urwać ;)
      Pozdrawiam

      Usuń
  6. Świetna koszulka no i EXTRA modelka. Powodzenia w wyzwaniu ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. niedawno też córeczce wykonałam deco na koszulce- taka słodka wyszła :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajna koszulka na ślicznej modelce:) powodzenia w wyzwaniu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Paulinko :)
      Pozdrawiam ciepło

      Usuń
  9. Bardzo się cieszymy, że byłysmy motywacją do stworzenia tak fajnego wdzianka!
    Koszulka jest urocza!
    Witamy w Szufladowym wyzwaniu.

    OdpowiedzUsuń
  10. Rewelacyjna koszulka na super modelce :) pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu :)
      Pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  11. Śliczna koszulka na ślicznej dziewuszce. Super!

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie wiem ładniejsza modelka czy koszulka?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hmmmmm...... obie ładne? hihi
      Pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  13. Modelka jak się patrzy :-). Bardzo ładna koszulka :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Odpowiedzi
    1. :))))) Dziękuję za odwiedziny
      Pozdrawiam

      Usuń
  15. Śliczna koszulka :) I piękna modelka :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Super bluzeczka, też przymierzam się do zakupu medium do transferu na tkaninie. Modelka cudowna, chyba w podobny wieku, co moja córka:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam ,fajne jest to medium można zrobić niepowtarzalne rzeczy :)
      Moja córa w tym roku będzie miała 4latka :)
      Pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny :)

      Usuń
  17. Cudowna koszulka ;) Strasznie mi się podoba, najbardziej wykończenie serduszka (o modelce nie wspominając) ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za dobre słówko :)
      Pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  18. Wzór bardzo ładny, a modelka prześliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetny sposób na nudną koszulkę:)

    OdpowiedzUsuń