środa, 18 lutego 2015

CANDY Rozdanie Konkurs :)

Witajcie :)


Blog działa od niedawna. Chciałabym żeby więcej osób się o nim dowiedziało dlatego też postanowiłam zorganizować CANDY :)


Do wygrania drewniana skrzynka.

Skrzynka troszkę w stylu Shabby mocno poprzecierana z odrobiną mięty

ozdobiona pasami i dekorem



Pędzle zamieszkały w skrzynce tylko na czas zdjęcia.



Zabawa trwa od dziś czyli 18.02 aż do pierwszego Dnia Wiosny czyli do 21.03.2015

Wyniki zostaną ogłoszone w przeciągu dwóch dni.

 

ZASADY

1. Jeśli posiadacie bloga proszę umieścić banerek w widocznym miejscu na swoim blogu

2. Zostawić komentarz pod tym postem wyrażający chęć zabawy

i odpowiedzieć na pytanie: za co lubicie WIOSNĘ :)

3. Dodać blog do obserwowanych (będzie mi super miło ) 

4. Jeśli ktoś nie posiada bloga proszę zostawić swój adres e-mail

oraz proszę polubić profil na FB

https://www.facebook.com/mebelkidanielki 

Jeśli się zapiszecie na blogu i na FB macie podwójną szansę na wygranie skrzynki.


Mam nadzieję, że ktoś zechce przygarnąć skrzyneczkę.

Wysyłam tylko na terenie Polski

Pozdrawiam serdecznie

Daniela



31 komentarzy:

  1. pewnie że się zgłaszam :D
    banerek w mojej zakładce: Candy, rozdania...

    OdpowiedzUsuń
  2. wiosnę uwielbiam za ciepłe promienie słońca i wschodzące roślinki (przebiśniegi, krokusy, prymulki) :D i za to że dzień jest dłuższy :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja tez się chętnie zapiszę. Na Powoluśku zostawiłam juz bennerek. Zapraszam Cię tam gorąco, bo i u mnie trwa candy. I życzę wiele radości z prowadzenia bloga!

    OdpowiedzUsuń
  4. Chętnie się zapisuję :) Wiosnę lubię za budzącą się do życia przyrodę, jej wszystkie nasycone kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Witam, dziękuję za zaproszenie. Oczywiście, że zgłaszam się po piękną skrzyneczkę.
    Bardzo lubię wiosnę za ciepłe słoneczko i budzącą się do życia przyrodę.
    Banerek już na moim blogu ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. i ja się chętnie zgłaszam :)
    obserwuję jako: Kasia
    lubię na fb jako: Katarzyna Majdan
    baner: modawedlugkasi.blogspot.com

    A wiosnę lubię za to, że dni są dłuższe, ludzie wydają się szczęśliwsi, bardziej pogodni, wszystko budzi się do życia, i to niesamowite świeże powietrze :) kolejnym powodem jest również to, że na wiosnę ja i mój mąż obchodzimy urodziny, od tego roku nasze małe dziecie również będzie świętowało urodziny wiosną :)

    OdpowiedzUsuń
  7. zgłaszam się! :) z chęcią przygarnę tę śliczną skrzyneczkę :)
    obserwuję jako: illusi ons
    lubię na fb jako: Dominika Szczepańska
    baner: http://illusionsdreamshope.blogspot.com

    Wiosnę lubię za to, że po mroźnej zimie nareszcie nadchodzą piękne, słoneczne dni! Przyroda budzi się do życia i wydaje na świat małe pączki, z których później rozkwitają cudowne, różnobarwne kwiaty przyozdabiając sobą świat. Tę piękną porę roku lubię również za to, że wreszcie można schować w głąb szafy ciężkie, grube ubrania i przerzucić się na lekkie, cienkie kurteczki. Wiosna jest zapowiedzią lata, gdy ona nadchodzi, już niedaleko nam do słnecznych, wakacyjnych dni. Tak przy okazji wiosną obchodzę swoje urodziny, więc również z tego względu jest to dla mnie szczególna pora roku :)


    OdpowiedzUsuń
  8. Zgłaszam się i ja Dianula mego bloga znasz, na FB też obserwuje a wiosny nie lubie, no dobra lubie jak kwiatki kwitną

    OdpowiedzUsuń
  9. Danielko, w ramach wspierania początkujących zgłaszam się i ja na Twoje rozdanie rymem częstochowskim.
    Wiosna? to pora radosna,
    Rozbiera ludzi, otwiera okna.
    Każdemu zagląda do duszy,
    Aż ciepłem jej się wzruszy.

    Pozdrawiam serdecznie.:))

    OdpowiedzUsuń
  10. Trafiłam przez zupełny przypadek na fajnego bloga, już zapamiętuję, nadrabiam zaległości i z przyjemnością zostanę. A skoro trwa Candy i do wygrania jest taka piękna skrzyneczka, to chętnie spróbuję swojego szczęścia. Własnego bloga (jeszcze) nie mam, więc pędzę polubić na Facebooku i dodać tam komentarz. Skrzyneczka idealnie wpisałyby się w klimat mojego mieszkanka, byłoby jej u mnie idealnie, więc kto wie, może szczęście uśmiechnie się właśnie do mnie … Pozdrawiam serdecznie, trzymam kciuki za prowadzenie bloga, będę zaglądać koniecznie. Dominika. Mój mail dominika.nagiecka@gmail.com
    P.S. Zazdroszczę sklepu Netto, u mnie takich nie ma. A wiosna – reaktywacja mojego balkonu po zimie, łapanie pierwszych cieplejszych promieni słońca, to coś bliżej nieuchwytnego w powietrzu, co nas budzi do życia i daje nową energię, kolory, rozkwitająca przyroda i spacery z moim mężem i naszym maluszkiem – za to lubię wiosnę.

    OdpowiedzUsuń
  11. zapisuję się, wiosne uwielbiam bo wtedy wszystko budzi sie do zycia, pojawia się świeża soczysta zieleń, owady, motylki, biedronki i inne, ptaki wracają z zimowisk, wszystko zaczyna kwitnąć .

    OdpowiedzUsuń
  12. Chętnie przyłącze się do zabawy :) Skrzyneczka jest śliczna,uwielbiam takie !
    Za co lubię wiosnę...za pierwsze kwiaty,ciepłe promyki słońca,powrót ptaków...a gdy już się rozgości na dobre i sad utonie cały w kwiatach uwielbiam ją jak nic na świecie :)
    Pozdrawiam serdecznie ♥

    OdpowiedzUsuń
  13. Chetnie przygarne taka skrzynke, moga w niej moje farby i pedzle zamieszkac :) Lubie na wiosne kwitnace drzewa owocowe, szkoda, ze to tak krotko. I te wszytskie kwiatowe zapachy niepowtarzalne :)

    OdpowiedzUsuń
  14. i ja chętnie dołączę do zabawy, banerek już u mnie a wiosnę lubię, uwielbiam za to że jest taka świeża, zielona i kwitnąca....a no i przepięknie pachnie ;)... ściskam mocno i powodzonka życzę w prowadzeniu bloga !

    OdpowiedzUsuń
  15. Z chęcią staję w kolejce po śliczne pudełeczko i zostaję obserwatorem Twojego bloga :)
    A wiosnę lubię za wszystko, za śpiew ptaków ,który mnie budzi rano, za zapach fiołków i bzu , za deszczyk i słonko, za to ,że w końcu po długiej zimie budzę się do życia i nawet mi katar sienny nie przeszkadza :)
    Pozdrawiam serdecznie Ewa

    OdpowiedzUsuń
  16. Z chęcią i ja się przyłączę do zabawy :).

    Wiosnę lubię za to, że cała natura budzi się do życia :). Pojawiają się kwiatuszki, ptaszki śpiewają :).

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja też się przyłaczę :) Wiosnę lubię za to ze jest :))

    OdpowiedzUsuń
  18. Zgłaszam się no i oczywiście obserwuję jako L Pink :)
    Banerek dodałam na bloga w pasku bocznym na dole http://worldpinklipstick.blogspot.com/
    fb lubię jako World Pink Lipstick
    A wiosnę uwielbiam za to, że w końcu można założyć szpileczki :D I za słońce, którego było mi tak brak :( Oraz kwiatki, które od razu lądują w moim wazonie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Wiosnę uwielbiam za temperaturę i rozkwitającą przyrodę. Uważam, że to najpiękniejsza pora roku ♥

    Tak swoją drogą to te pędzle też bym przytuliła :D

    Obserwuję blog jako: Ke$ha DIY
    banerek u mnie na blogu: www.i-like-the-night.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. biorę udział
    bernadetaaa@interia.pl
    lubię jako Bernadetta Bomba
    „Lubię wiosnę, kiedy kwiatem
    kwitną bzy,
    wtedy bardziej lubię Ciebie,
    a mnie Ty.
    Gdy jaśminy kwitną – wiosny pierwszy znak,
    serca łatwo znajdą jeden wspólny takt.
    Żabka kocha jeża, żabkę kocha jeż
    i wystarczy jedna chwila,
    larwa zmienia się w motyla,
    mrówki w trawie się kochają,
    świerszcze wdzięcznie przygrywają…”
    Niczym w piosence lubię wiosnę za „aranżowanie” miłosnych chwil, bo wiosną wyzwala się we wszystkich istotach chęć kochania i bratniej duszy posiadania. A wszystko to w niezwykle pięknej scenerii, zielonych dywanach traw, drzew i kobierców kwiatów, które zniewalają swym zapachem.
    Lubię wiosnę także za słońce i piękną pogodę, za śpiew ptaków i ciepły wiatr, który gładzi włosy i muska policzki. Za możliwość długich spacerów i delektowania się grillowanymi pysznościami.

    OdpowiedzUsuń
  21. Witam. Też przyłączam się do zabawy. Baner na blogu http://malutkie-marzenia.blogspot.com/. Wiosnę lubię za piękne wschody słońca. :)

    OdpowiedzUsuń
  22. ja tez sie zglaszam :) paulinagrubin@outlook.com

    a wiosne lubie za to....ze po niej przychodzi lato <3 ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Heej o mały włos przeoczyłabym Twój konkurs, zgłaszam się do zabawy :) baner zaraz umieszczę na mojej stronie.
    Wiosnę uwielbiam za to, że wszystko budzi się do życia, pąki, pierwsze listki, zieleń do około ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Skrzynka jest piękna, bardzo mi się podoba :) Dodatkowo jest w mojej kolorystyce, uwielbiam błękity, turkusy, miętę. Z wielką przyjemnością biorę udział w Twoim Candy :)
    Uwielbiam wiosnę za to, że wiosną świat jest piękniejszy, kwitną drzewa i krzewy, wszystko jest takie świeże i nowe, cudowne i kolorowe. Wtedy przyroda jest najpiękniejsza.
    Wstawiam banerek na bloga, na facebooku lubię jako Inspiracje W Moim Mieszkaniu.
    Pozdrawiam ciepło i zapraszam do mnie na Rocznicowe Candy !

    OdpowiedzUsuń
  25. ja też:-) obserwuję i ustawiam się w kolejce:-))) a wiosnę lubię za to, że mogę zimową kurtkę odwiesić do szafy i kozaki zamienić na trampki:-))))))))
    pozdrawiam!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo chętnie przygarne skrzyneczkę, przyda sie na przydasie ;)
    obserwuję blog jako Iwona Miel.
    banerek na blogu http://things-by-ardilla.blogspot.com
    oraz polubienie na FB :)
    A wiosnę lubię za to, że w końcu moge ubrać moje ulubione bluzki a nie tylko płaszcz i wysokie buty :)

    OdpowiedzUsuń
  27. I ja chętnie stanę w kolejce...skrzyneczka świetna! ;)
    Wiosna to dla mnie czas na oczekiwane pozbycie się zimowych ciuszków i cieszenie się z wiosennych przebłysków słońca;)
    pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  28. I ja ustawiam sie w kolejce... banerek na moim blogu http://wmoimskromnymkaciku.blogspot.com/
    A wiosnę uwielbiam za to, że wszystko nagle staje się kolorowe... rośliny odżywają, słonko coraz cieplej i częściej grzeje i aż chce się żyć...;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  29. I ja dopisuje się do ogonka. Banerek u mnie na blogu, więc zapraszam z rewizytą oraz na moje candy http://szafa4drzwiowa.blogspot.com/2015/03/wielkanocne-candy.html
    Wiosnę kocham za jej świeżość, energię , dłuższy dzień i pięke słońce.

    OdpowiedzUsuń
  30. Ja też się chętnie zgłoszę... Skrzynka super ;) baner u mnie na https://mojasciana.blogspot.com
    pozdrawiam :>

    OdpowiedzUsuń