poniedziałek, 10 kwietnia 2017

Pierwsza Tilda

Przychodzi mąż do domu i pyta:
a co tam siedzi za Afrodyta?...

no więc poznajcie Afrodytę :)

Lala ma 60cm 

dzierga się i dzierga i dzierga.... :) hihi 
dosyć włóczkożerny projekt 
 tutaj robienie włosów ;) 

Jeśli miałabym robić jeszcze raz ten projekt
 na pewno bym dała mniejsze oczy ale, że w swoich zbiorach  nie mam takich maleństw więc jest jak jest :) 
 

 Podoba się? 
Życzę Wam dobrego tygodnia 
u mnie szykują się duże zmiany ale o tym może innym razem.
Póki co muszę poczynić jakieś przygotowania świąteczne.... 
bo w lesie jestem

Pozdrowionka przesyłam :)

22 komentarze:

  1. Zadziwiasz mnie pomysłowością. Czego to nie można wydziergać? Udowadniasz że wszystko :-). Super lala. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajna ta Afrodyta i bardzo duża, na pewno na żywo robi jeszcze większe wrażenie :)
    Ja też muszę zacząć szykować święta, bo prawie nic nie zrobione jeszcze ;)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Hi hi wspaniała Afrodyta :) Iście grecka uroda :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna, koniecznie musisz sprawić jej jakiś kapelusz. Damą trzeba być :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Łał! Wysoka ta lala! I piękna jak na Afrodytę przystało :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna Lala ! Przpięknie wykonana. Twój talent do szydełka mnie zachwyca.
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wydziergałaś piękną Tildę, podziwiam! Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  8. Wydziergałaś piękną Tildę, podziwiam! Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  9. Urocza, te 60 cm robi wrażenie:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Afrodyta! Dobre :) Piękna jest faktycznie niczym bogini. Podziwiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. Oczy fajne, w sam raz! Piękna Afrodyta, w ogóle pierwszy raz widzę taką dzierganą. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczna panna :) Duże oczy wyglądają dobrze, przyciągają uwagę. Świetnie wygląda.
    Pozdrawiam cieplutko :*

    OdpowiedzUsuń
  13. Pewnie, że się podoba :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczna ta Afrodyta. Zdolniutka jesteś. Pozdrawiam cieplutko i mile spędzonej majówki życzę:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Afrodyta jest fantastyczna! bardzo mi się podoba! :) Jest smukła i ciekawa! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. O mój boże! Świetny pomysł! Żałuję że nie umiem dziergać, miałabym czym zapełnić puste meble :P

    OdpowiedzUsuń
  17. Piekna lala :)) Oczka pasuja :)) Powiedz prosze gdzie zniknelas ???? Odezwij sie wkoncu prosze !!! Pozdrawiam Cie cieplutko :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana dziękuję za pamięć :*
      praca zawodowa i czasu na bloga bardzo mało :( jak coś stworzę to wrzucam na FB
      teraz zaczęłam urlop to mam nadzieję że znajdę chwilę na skrobnięcie jakiegoś posta :)
      Buziaki

      Usuń