wtorek, 22 sierpnia 2017

Dawno mnie tu nie było.... Szydełkowy miś i jednorożec i inne szydłaki

Witajcie :)

Dawno oj dawno mnie tutaj nie było.
Ostatni post z 10 kwietnia..... Już chyba zapomniałam jak się korzysta z blogera hihi

Czy ktoś mnie jeszcze pamięta ;) ......

Należą Wam się małe wyjaśnienia . Zniknęłam ponieważ rozpoczęłam pracę zawodową. I powiem szczerze, że czasu jak na lekarstwo. Powolutku tworzę sobie na szydełku głównie zabawki Amigurumi ale czasu na meble to nie mam praktycznie wcale :(
Do tego jak się "wypadło" z w miarę systematycznego pisania i zaglądania na blogi to jest jak jest ;) 

Pokażę Wam kilka szydełkowych prac

Panna Misia Helenka :)  (mój pierwszy misiek)
Helenka stworzyła się w czerwcu




Także pierwszy jednorożec- z małym haftem
zrobiony w maju 



Prace kwietniowe 
Królisia malutka 
 tu za kratkami ;)

i malutki mysz



Mam nadzieję , że uda mi się częściej zaglądać 
Dziękuję za uwagę 
Do następnego wpisu

13 komentarzy:

  1. Noooo wkoooncu sie doczekalam :))) Wierze ,ze masz ciezko ,duuuzo zajec dodatkowych . Aleee Najwazniejsze ,ze Jestes !!! :))) Cuuudne Przeeslodkie prace !! :)) Pozdrawiam Cie Cieplutko :))))

    OdpowiedzUsuń
  2. Pamiętają, pamiętają. Gratuluję powrotu do pracy i wskoczenia w tryby blogera.
    Prace szydelkowe są piękne.:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Pewnie, że pamiętamy i szkoda, że tak Ciebie mało, bo te wszystkie "misiaczki" są takie piękne, że można je oglądać bez końca!

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakie słodkie i urocze prace :) Cudowne! Jestem zafascynowana :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkie cudowne! Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  6. Witaj Danielko ! Ja się za Tobą stęskniłam i za Twoimi szydełkowymi pracami !
    Gratuluję nowej pracy. Mam nadzieję, że uda Ci się znaleźć trochę czasu na bloga.
    Nowe szydełkowe prace są cudowne, bardzo mi się podobają !
    Pozdrawiam ciepło !

    OdpowiedzUsuń
  7. Królisia jest cudna. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  8. Tworzysz przepiękne szydełkowe prace! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczna kolekcja, dobrze, że wróciłaś :) Cudnie Ci wychodzi to szydełkowanie.
    Uściski :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wspaniałe! Sama nie wiem, które lepsze, wszystkie są urocze :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Kochana, ja Cię cały czas pamiętam i uwielbiam;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne są te prace, sama chciałabym mieć takie umiejętności, że własnemu dziecku zrobić. Cała kolekcja świetnie pasowałaby do pokoju mojej córki, powodzenia w dalszej pracy i pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń