czwartek, 17 listopada 2016

Szczurek Albin CANDY ogłasza

Cześć :)

Dawno nie było u mnie żadnej zabawy 
Jako, że ostatnio obchodziłam urodziny lubię dostawać ale lubię też dawać :)
oraz , że w grudniu będzie 3lata !!! o matko kiedy to zleciało mojego blogowania postanowiłam przygotować małą zabawę 

Do wygrania poleca się Szczur Albin


ZASADY ZABAWY:
1. Zostań obserwatorem mojego bloga. Jeśli już nim jesteś to cieszę się bardzo i Dziękuję :)
2. udostępnij u siebie banner na pasku bocznym z postem konkursowym (jeśli prowadzisz bloga)
3. w komentarzu napisz , że bierzesz udział w zabawie
*osoby anonimowe (które bloga nie prowadzą) proszę o pozostawienie adresu e-mail
i to tyle :)

*wysyłka na terenie Polski 

Konkurs ogłoszę też na FB na swojej stronie 
Można podwoić swoje szanse na wygranie Albina 

To co? bawicie się?

27 komentarzy:

  1. Wchodzę w to :) Jak zabawa to zabawa! Albin uroczy.
    Bloga nie posiadam zostawiam e-maila Anita (wolvek@poczta.onet.pl)

    OdpowiedzUsuń
  2. Od lat fascynują mnie szczury. Kiedyś nawet, na wycieczce do Turcji, opiekun naszej grupy zwrócił mi uwagę, żebym nie dotykała szczurów (ja tylko robiłam im zdjęcia, nawet przez myśl mi nie przeszło, żeby je głaskać albo brać na ręce, co to to nie). Ale takiego włóczkowego szczurka przygarnęłabym z przyjemnością. I wyszukałabym dla niego jakąś wygodną książkę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Biorę udział w zabawie z cudownym szvzurkiem Albumem(annaglubiak@interia.pl)

    OdpowiedzUsuń
  4. Droga Danielko, z przyjemnością się zapisuję :)) Bardzo podobają mi się Twoje szydełkowe szczurki, a Albin jest przesympatycznym szczurkiem i chętnie się nim zaopiekuję :))
    Wstawiam banerek u siebie i na FB ;))
    Pozdrawiam ciepło :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Jest wspaniały, biorę udział!:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Penie że się bawię.
    Kto by przecie nie chciał rozdeptanego szczura ! <3333333 !!!! Aż oczy mu wyszły! :)
    ExTRA jest!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja raczej rzadko się zapisuję, ale tym razem to MUSZĘ, bo tym Twoim uroczym szczurkom to po prostu nie mogę się oprzeć :) :) :) Cudny jest :) :) :)

    OdpowiedzUsuń
  8. biorę udział
    bernadetaaa@interia.pl
    obserwuję jako Jasmine Vise

    OdpowiedzUsuń
  9. Biorę udział. Obserwuję jako: Komputeromaniaczka, mail: komputeromaniaczka1@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  10. biorę udział
    sylviaaa100@interia.pl
    obserwuje jako Sylwia Orzechowska

    OdpowiedzUsuń
  11. Co prawda sama jestem w stanie sobie wydziergać takiego, ale na pewno nie będzie tak mistrzowski, dlatego chętnie wezmę udział, kolejna Twoja praca u mnie w domu to sama radość i motywacja do nauki :) Może akurat się uda ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. super szczurek staję w kolejce:)

    OdpowiedzUsuń
  13. I ja się zgłaszam :) szczurek jest boski!
    Miłego tygodnia Danielko

    OdpowiedzUsuń
  14. To ja też ustawiam się w kolejce! śmieszny ten szczurek i zabawnie mu z oczu patrzy:))

    OdpowiedzUsuń
  15. OOO! Z chęcią ustawiam się w kolejce w tej zabawie :)

    Pozdrawiam,
    Ruda z http://niezchin.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Szczuruś jest cudowny.Byłby idealnym prezentem dla mojej córki,która uwielbia czytać.Biorę udział w zabawie😊

    OdpowiedzUsuń
  17. Szczurka z chęcią bym przytuliła, a Twoje candy bym prawie przegapiła.
    Pozdrawiam cieplutko.:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie lubię szczurów ale Twój jest całkiem sympatyczny :).

    Zapisuję się.

    OdpowiedzUsuń
  19. Dotarłam ;) dziękuje za zaproszenie,oczywiście wezmę chętnie udział w zabawie.
    Nie będę ukrywać, że ten szczurek podbił moje serce ♥ to jego spojrzenie jest przeurocze :)
    Pozdrawiam ♠

    OdpowiedzUsuń
  20. Albinowe oczęta rozkochały mnie , no jasne staję w kolejce :**

    OdpowiedzUsuń
  21. Tyle co podziwiałam te szczurzątka niedawno a tu jest okazja coby takiego przygarnąć :) Ustawiam się w kolejce :)
    Życzę wszystkiego najlepszego z okazji urodzinek Twoich i blogaska :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Pragnę :)
    Obserwuję jako Mar Got :)
    Baner na moim blogu: http://grandmothermartha.blogspot.com/
    Pozdrowienia !!!

    OdpowiedzUsuń
  23. i ja się chętnie zgłaszam do zabawy :)
    A z okazji tych 3 latek życzę dużo, dużo wolnego czasu i kolejnych kreatywnych latek.
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Jest świetny :) ustawiam się w kolejce, a Tobie z okazji rocznicy życzę nieustającej weny i siły do tworzenia takich pięknych rzeczy oraz kolejnych cudownych rocznic :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Uroczy szczurek :) To ja również się zgłaszam :) Prowadzisz bardzo ciekawego bloga, więc życzę Ci wielu, wielu lat twórczego blogowania! Pozdrawiam serdecznie, Ania :) PS Mój blog też niedługo kończy 3 latka :)

    OdpowiedzUsuń
  26. zakładka jest po prostu cudowna! <3 mistrzostwo

    OdpowiedzUsuń
  27. Szczurki w takim wydaniu chyba polubiłby każdy z nas. Bardzo podobają mi się takie maskotki. Trudno uwierzyć, że są ręcznie wykonane.

    OdpowiedzUsuń