poniedziałek, 9 lutego 2015

Komoda

Dzień dobry :)


hmmm tak się zastanawiam od czego tu zacząć 

jakoś ciężko mi dzisiaj sformułować myśli ;)


Na początek może leciutki powiew wiosny, tylko i aż goździki w wazonie :)


Ostatnio przeglądałam zdjęcia z zeszłego roku z ciepłych dni i już się nie mogę doczekać kiedy się wszystko pięknie zazieleni.

Póki co za oknem ciapa i mżawka. Mam nadzieję, że nie przymrozi bo dopiero będzie taniec na lodzie ;) 


Przeglądam swój folder z wcześniejszymi pracami i widzę, że tylko nie pokazywałam Wam komody.

To jest największy mebel jaki dotąd zmalowałam

Przed kupnem wyglądał o tak:


w trakcie malowania 




komoda dostała nowe uchwyty

 Efekt końcowy 

Przed i Po


Do odnowy czeka jeszcze taka komoda tylko jakoś ciężko mi się do niej zabrać.

Na swoją kolej czeka już chyba z rok (zdjęcia słabe bo nie dość, że robione telefonem to jeszcze przy sztucznym oświetleniu)

Może macie na nią jakiś pomysł ??  Moje pomysły co do niej co chwilę się zmieniają.... a że dzisiaj dotarł zamówiony klej do decoupagu to komoda chyba będzie dalej czekać a ja się zabiorę za "wojskowe pudełeczko"


Pozdrawiam i życzę Miłego dnia

Daniela

14 komentarzy:

  1. Piękna komoda. Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. piękne cuda wyczarowujesz myślę, że tutaj nieraz jeszcze zaglądnę ; )) gorąco pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. już wczoraj próbowałam zgadnąć kto lubi czekoladę ;) jakoś marnie mi szło heheh Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. hehe życzę powodzenia... a tak przy okazji.. skąd bierzesz takie stare meble? :)

    OdpowiedzUsuń
  5. przeważnie ze sklepu z meblami używanymi.

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam takie przeróbki - efekt końcowy powalający :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetnie wygląda. Biel sprawdza się zawsze i wszędzie. Ostatnie trendy na pastelowe kolorki mebli fajne są, ale zawsze mam obawy,że kolor mi sie znudzi. Twoja w tej bieli też jest super, zwłaszcza na ceglanej ścianie. Uwielbiam takie ściany i posiadam również. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetnie wygląda. Biel sprawdza się zawsze i wszędzie. Ostatnie trendy na pastelowe kolorki mebli fajne są, ale zawsze mam obawy,że kolor mi sie znudzi. Twoja w tej bieli też jest super, zwłaszcza na ceglanej ścianie. Uwielbiam takie ściany i posiadam również. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za komentarz :)
      Ceglane ściany też mi się bardzo podobają a to akurat jest tapeta :)
      Jeśli chodzi o meble kolorowe to mam takie same obawy jak Ty
      Pozdrawiam i dziękuję za odwiedzinki

      Usuń