poniedziałek, 2 lutego 2015

Skrzynka i świeczniki





Dzień doberek 


Za oknem biało, słonko świeci. W końcu ładna pogoda

Po dwutygodniowej labie-(ferie) stonka powróciła do szkoły. W domu cisza i spokój :) a ja wpadłam w wir prania i sprzątania.

Teraz chwilka na herbatkę i bloga

 

Dzisiaj  pokażę wcześniejsze prace. 

Jeżdżąca skrzynka- była to normalna sosnowa skrzynka. Została pomalowana i przetarta, zrobiłam transfer a mąż przykręcił kółka

Świeczniki ten w stylu shabby z małym tranferem

przed

po


To najprawdopodobniej kwietnik zmieniłam jego przeznaczenie i u mnie jest świecznikiem. Też jest w stylu shabby ale tym razem zrezygnowałam z bieli na rzecz bardzo jasno-szarego koloru 

farba z fluggera (dove grey)

przed

po

kolejny świecznik (zdjęcia przed brak)

I moja pierwsza praca z decu-podkładki

i jak na 1raz myślę, że nie wyszły źle.

Teraz na "tapecie" szafka z ornamentem

tu szuflady po zapodkładowaniu 

Kolejny post będzie właśnie o tej szafce


Życzę miłego dnia

Pozdrawiam

Daniela



5 komentarzy:

  1. super!! zapraszam do mnie http://handmade-with-love-by-klaudia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. :) ja już od dawna "śledzę Cię" na FB ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. pierwsze decu ?! rewelacyjnie wyszło!
    polecam do kompletu "kawową" tabliczkę z mojego candy: http://www.czn-czn.blogspot.com/2015/03/candy-candy-candy.html

    OdpowiedzUsuń