środa, 4 marca 2015

I znowu.... zakupy

Dzień dobry :)


Ostatnio mnie mniej , ponieważ całą moją rodzinę dopadły choróbska. Mnie trzyma jakiś wstrętny wirus już chyba 4ty tydzień..... już nie pamiętam kiedy ostatnio tak chorowałam.

Paskudny duszący kaszel i sił ZERO  ale powoli, powoli dochodzę do siebie.

Pomalutku coś tam sobie "dłubię"


Najpierw pokażę kolejne małe zakupy.

Lampka koszt 49zł oczywiście do przeróbki


Z tego zakupu jestem najbardziej zadowolona

Półka/listownik dębowa za całe 30zł :D 

Ciężka jak cholera ;) 

W przygotowaniu pewne "coś" na pewne wyzwanie ;)

Także niebawem kolejny post

 

Przypominam o trwającym CANDY do wygrania skrzyneczka

http://mebelkidanielki.blogspot.com/2015/02/candy-rozdanie-konkurs.html


Życzę Wszystkim zdrówka

Pozdrawiam

Daniela




4 komentarze:

  1. Podoba mi się ten listownik, ciekawa jestem co z nim zrobisz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też się podoba :) sama jestem ciekawa, póki co koncepcji brak ;)

      Usuń
  2. Super, jestem ciekawa efektu :-) fajnie dawać starym przedmiotom drugie życie :-) Niecierpliwie wyglądam nowych postów, No i wyników Candy oczywiście :-) pozdrawiam i zdrówka życzę-Dominika.

    OdpowiedzUsuń