piątek, 5 lutego 2016

Kot & Zając & Korona & Moje wygrane czyli wszystkiego po trochę

Witam Was serdecznie kawką 


Na zdjęciu możecie podziwiać mój nowy świecznikowy nabytek :)

oraz pączusiem...ile ich wczoraj zjedliście? bo ja "tylko" 3 :) 

U mnie na tapecie cały czas szydełko....
i tak
powstała korona

potem zaczęłam coś tam dziergać bez planu 

i tak sobie dziergałam, aż powstała poduszka
"Sweet Kitty"


Pojawiły się głosy, że dziwnie tak bez oczu.....
a,że jestem w tym szydełku początkująca to nie bardzo wiedziałam jak te oczy zrobić. 
W kształcie kółek nijak mi nie pasowały.
koleżanka podsunęła pomysł serduszek i tak już zostało 

Kiedyś kupiłam ramkę w Pepco, miała w środku karteczkę Be happy a ja zrobiłam po swojemu.
Wzięłam kawałek materiału i w ramach przywoływania wiosny umieściłam w niej królika (królik wytransferowany na materiale)
i dodałam trochę szablonu +farba kredowa


I moje zabiegi chyba nic nie dały bo dzisiaj za oknem przymrozek...

Miałam w domu trochę sznurka. 
Na początku był plan na poduszkę...  
ale koszyk mi się zamarzył bo jak robię na szydełku nie mam gdzie "wrzucić" włóczki i leży mi ona na kolanach a to mało wygodne jest.
No i tak sobie dziergałam , że zamiast koszyka to wyszła miska 

Wszystko już sprute i będę myśleć dalej....

Pochwalę się też swoimi wygranymi. 
Taki planner wygrałam u dziewczyn z bloga Pani to potrafi 
  
i takie cukieraski u Reni z bloga To co mam w głowie 
  
I tym optymistycznym akcentem żegnam się z Wami 
Dziękuję za każdy komentarz. 
Pozdrawiam :) 
 

24 komentarze:

  1. Świetna ta różowa poduszka! Najbardziej lubię takie dzierganie bez planu - sama też tak robię ;), ale może to przypadłość początkujących ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie, że się podoba :)
      Pozdrawiam ciepło i dzięki za odwiedzinki

      Usuń
  2. Obłowiłaś się kochana w cukierasy :)
    Kotka widziałam na fb-przesłodki!!!
    A świecznik cudny-lubię takie swojskie niebieskości,sama mam kilka skorupek w tym stylu :)
    Miłego dnia!

    OdpowiedzUsuń
  3. jejku danielko ile cudeńków pokazałaś, te niebieskości i czerwień domku = miodzio

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a wiesz Elu, że ja nie przepadałam za niebieskim a teraz popatrz co się wyczynia ;)
      Pozdrawiam

      Usuń
  4. poducha wyszła super, a wygranych gratuluję:)

    OdpowiedzUsuń
  5. wszystko super poduszka też ,no jak na początkującą szydelarkę?nie wierzę...
    cieszę się ,że wygrałaś i korzystaj z gazetek:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Melduję, że gazetki przeglądnięte :) dużo fajnych robótek :)
      Pozdrawiam

      Usuń
  6. Your Blog is really great!
    Nice greetings from austria your new follower
    Kuni

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank You so much Kuni :) Greetings to You too :)

      Usuń
  7. Jestem oczarowana Królikiem w ramce, kojarzy mi się z Alicją w Krainie Czarów :) Biało-niebieska ceramika też śliczna.
    Gratuluję wygranej w Candy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Moje gratulacje! Różowa poszewka wyszła genialnie :), a królik w ramce skradł moje serce!
    Ściskam, Marta

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna porcelana tranzytowa! Uwielbiam tą z niebieskim wzorem.
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ta różowa poduszka jest fantastyczna! Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny kroliś w ramce, a szydełkowe prace podziwiam ogromnie :-) pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Nieźle zaszalałaś, super prace:) Też tak mam czasami, że robię i nie wiem co :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Niebieskich skorupek nigdy dość. Z szydełkiem się rozpędziłaś niebywale, jeszcze trochę i wszystko będziesz umiała. Pozdrawiam.:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Kociaki naprawdę super i mam podobnego dziada do orzechów:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudna cukierkowa podusia :) A do tego super cukierasy wygrałaś :)

    OdpowiedzUsuń