poniedziałek, 8 lutego 2016

No! Udało mi się .... Przyda się ! Gadżet kuchenny

Cześć 

Pamiętacie jak ostatnio próbowałam sobie zrobić koszyk a wyszła mi miska.... hahahha 
o taka właśnie. Jeszcze tego samego wieczora sprułam wszystko 

i spróbowałam od początku i powstało już coś co koszyk przypominać zaczęło

Jednak chciałam inny rozmiar i tak sobie dziergałam i dziergałam....
100metrów sznurka poszło ale mam !

Cudny koszyk, który zgłaszam do zabawy


Prawda, że koszyków w kuchni nigdy za wiele...???

W moim koszyku pyszne i zdrowe owoce.
 Kwiatek w koszyku jest odczepiany


 tutaj koszyk bez popkornowego kwiatka 
zaraz po wydzierganiu cieplutki i świeżutki ;)



I to dzisiaj na tyle
Dziękuję za odwiedziny i każdy komentarz
Pozdrawiam i dobrego dnia !
 

22 komentarze:

  1. Koszyk świetny i jeszcze ma uchwyty! Nie wiem tylko jak będą przechowywać się owoce.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale fajnie wygląda! Bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie wyszedł Ci koszyczek;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kochana aleś zaskoczyłaś mnie, prułaś? jejku, ale opłaciło się koszyk śliczny. dziękuję za udział w naszej zabawie _ Ela i zespół AP

    OdpowiedzUsuń
  5. Koszyczki są piękne, a w kuchni ich nigdy za wiele. Mają przecież tyle zastosowań! Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. No! teraz jest super :) :) myślę że niedługo zrobisz następne koszyczki, bo one naprawdę się przydają ;) ja teraz walczę z dywanami, pół roku nie brałam szydelka do ręki, a jak zaczęłam robić dla siebie dywanik to i zamówienie się trafiło ;)
    Uściski!

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny koszyk! I z kwiatkiem i bez prezentuje się rewelacyjnie :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne :) A kuchennych gadżetów nigdy nie za wiele!
    Pozdrawiam, Marta

    OdpowiedzUsuń
  9. Super koszyczki, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Uroczy koszyczek :) podobnie się prezentuje z owocami :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudowny koszyk :) Bardzo mi się podoba. Jest dekoracyjny i bardzo praktyczny.
    Miłego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo mi się podoba ten koszyczek i z kwiatkiem i bez!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Koszyków nigdy za wiele... szczególnie tak ładnych ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Oczywiście, ze koszyków nigdy za wiele! A tak przy okazji jakie masz fajne "dziergane" podkładki:) Pozdrawiam serdecznie i zapraszam na Candy z okazji dnia kobiet:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękny koszyk:) Ja też jestem na etapie koszyków i jeden już mam za sobą chyba w podobnych rozmiarach, a teraz czekam na dostawę sznurka:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Koszyczek wyszedł obłędny. Niesamowicie zdolna jesteś, podziwiam. Pozdrawiam cieplutko i serdecznie zapraszam do siebie Kaśka z http://nostalgicznyzakatek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. No mnie zachwyciły proporcje i te koszykowe "uszy". Takim koszykom mówimy zdecydowane TAK ! :)))
    Pozdrawiam
    A.

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękny koszyczek ;) Świetnie, że odkryłaś nową pasję. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń