piątek, 29 stycznia 2016

Szydełkowe poduchy

Dzień doberek 

Na początku witam 100go obserwatora :) 
Kinia Pracownia K&A

Wpadam do Was znowu z kolejnymi szydełkowymi pracami. 

I tak oto powstała sobie kokardka 

Zakładka do książki dla pewnej sympatycznej P. Eli, która dużo czyta
 Książka , którą widzicie dla ludzi o mocnych nerwach
Jest po prostu straszna :( Ciężko uwierzyć, że takie potwory chodziły po świecie i pewnie nadal chodzą ...

I moje pierwsze poduchy ! 
Poduszka nr 1
z motywem sunburst granny square

Przód poszewki z tyłem został połączony materiałem (surowa bawełna)
i muszę przyznać, że w tym pomogła mi zaprzyjaźniona krawcowa Marzenka. Moja maszyna stoi i czeka a ja jakoś nie mogę się do niej zebrać...

Poduszka nr 2
Cukierkowe serducha


tył również z matriału


Poduszka nr 3
 Najświeższa świeżynka-skończona wczoraj wieczorem
 Sugar Pink ;)
zrobiona już w całości przeze mnie
motyw shell stitch znaczy się muszelkowy

dół "zamykany" na troczki 
 

Która poducha przypadła Wam do gustu?

Idę zrobię jakąś kawę bo przez tą pogodę zasypiam na siedząco;) 
U Was też tak ponuro?  

Życzę Wam dobrego dnia !  

24 komentarze:

  1. Jesteś niesamowita! Piękne poduchy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Ola, Ty też jesteś niesamowita ze swoimi lalami :)
      Pozdrawiam

      Usuń
  2. Wszystkie poduchy są świadectwem Twoich postępujących umiejętności i wszystkie są śliczne.
    Serdeczności przesyłam.:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wprawiam się Cela powolutku
      Pozdrawiam

      Usuń
  3. Wszystko przepiękne, chociaż moje serducho skradła zakładka do książki, bo mimo że mam na to ostatnio bardzo mało czasu to uwielbiam czytać :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I ja lubię czytać a jak już mnie jakaś książka wciągnie to i nockę zarwę...
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  4. Wszystkie są superaśne!!! Ach czyli to była ta muszelkowa poszewka w trakcie robienia się :)
    Pozdrawiam,
    Klaudyna
    :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piekne podusie :))) Mi sie wszystkie Baardzo podobaja :))) Suuper :) Pozdrawiam i Slonka Zycze :)) Nasze slonko gdzies ucieklo ,to moze wkoncu u Ciebie sie pokaze :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie przyszło słonko tylko porywisty wiatr... buuu
      Pozdrowionka i oby do wiosny

      Usuń
  6. Obłędne poduchy, w bardzo fajnym , sielskim stylu :) Bardzo mi się podobają.
    Kolekcja Twoich szydełkowych prac pięknie się rozrasta.
    Pozdrawiam weekendowo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A wiesz Aniu, że ja nie przepadam za różem a tu proszę haha
      Następne prace będą pewnie bardziej stonowane
      Pozdrawiam

      Usuń
  7. Danielko piękne wszystkie, ale z serduchami wymiata :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Szydełko wciągnęło Cię na maksa :), nic dziwnego- ono uzależnia. Uwielbiam muszelkowy wzór.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ta z serduszkami cukierkowa to coś dla mnie :))) słodka jest;-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jakie śliczne poduchy. Ta biało-różowa, CUDO. Pozdrawiam cieplutko Kaśka z http://nostalgicznyzakatek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Wielkie brawa! Świetny pomysł i piękne wykonanie :)
    Pozdrawiam serdecznie, Marta

    OdpowiedzUsuń
  12. PIĘKNE PODUCHY MARZENIE...witaj wylosowałaś u mnie 1 Cadny noworoczne proszę o kontakt i wysyłam nagrodę:)

    OdpowiedzUsuń
  13. PIĘKNE PODUCHY MARZENIE...witaj wylosowałaś u mnie 1 Cadny noworoczne proszę o kontakt i wysyłam nagrodę:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudne poduchy ;) Świetnie, że odkryłaś nową pasję ;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Zakochałam się w tej biało-różowej! przecudna jest! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Podusie są prześliczne! :) Szczególnie ta druga i trzecia :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Sweetaśne poduszeczki! No i gratuluję wygranej w candy ;)

    OdpowiedzUsuń