wtorek, 1 grudnia 2015

Wojskowa skrzynka i świąteczne zawieszki

Cześć, Dzień dobry 

Nie będę się rozpisywać bo robota mnie goni więc czas brak na jakieś długie wpisy.
Pogoda nie dopisuje leje i wieje :/  nie czuję , że dzisiaj mamy już grudzień . 

Jakiś czas temu w tematyce świątecznej powstały bombki/zawieszki 

Prawie ROK temu zamieściłam wpis odnośnie skrzynki wojskowej TU  można zerknąć.
Dodam, że skrzynka pochodzi z roku 1965. 06.10 

Skrzynka dłuuuugo czekała na swoją kolej.Jakoś nie miałam na nią pomysłu. Na dodatek z części skrzynki łuszczyła się farba . Nie mam zdjęcia bo zanim pomyślałam już zaczęłam działać.


 Musiałam użyć zmywacza 
straszna to robota :/ 
 


Na początku pracy miałam zamiar wyczyścić skrzynkę "do gołego" 
ale zmywacz się skończył a cena tego w sklepie przyprawiła mnie o zawrót głowy. 
40zł za puszkę.




Więc skrzynka stała sobie i się kurzyła, przekładałam ją z miejsca na miejsce. 
W ten weekend postanowiłam coś z nią zrobić.
I wyszło tak jak wyszło :) 






W środku napis be happy :) 
 Zdjęcia trochę słabej jakości
musicie wybaczyć ale słonka brak. 

Specjalnie zachowałam etykietę, żeby można było zerknąć co w niej było wcześniej :)  



Jak myślicie co będę w niej trzymać? 
no wiadomo :) 

I jak się Wam podoba ta skrzynka?



Pled się dalej dzierga. Czekam na dostawę włóczki. 
Zdradzę tylko, że m2 pledu już jest

Pozdrawiam ciepło 
Dziękuję za każdy komentarz
i witam nowych obserwatorów :) 
 

23 komentarze:

  1. Skrzynia wyszła rewelacyjnie :) Ja też dziergałam w zeszłym roku taki kocyk i stanęłam na 1 metrze ,muszę po świętach do niego powrócić :))
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Danielko, mega robota ! I moje ulubione romby :) To się napracowałaś ale efekt wspaniały i prezentuje się niesamowicie.

    buziaki

    Zoyka

    OdpowiedzUsuń
  3. Skrzynia mega piękna, ale Ty jesteś bardzo pomysłowa :-), ja też wrzuciłabym tam wszystkie swoje bibeloty, ściskam!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgrałyśmy się co do bombek:) Mam podobne, ale z innymi grafikami... a o walizce to marzę od lat...

    OdpowiedzUsuń
  5. I ja zawsze marzyłam o takiej starej walizce- na prawdę! Trochę roboty jest przy odnawianiu takich rzeczy ale kurcze jaki efekt potem!!!! Cudna!!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna ta skrzynia ;) taka z duchem ;) super ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie ją odnowiłaś, nadałaś jej nowe życie :-) Super :-)
    Bardzo fajne i ciekawe bombki :-)
    Pozdrawiam ciepło :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super wyszło...cud , miód i malina . Efekt wart był ciężkiej pracy . Pozdrowień moc ślę;))))

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczna ta skrzynia. Przemiana bardzo udana, ale na pewno pracochłonna. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. No i wyszło świetnie ,a i uwielbiam Twoje skandynawskie pledy.

    OdpowiedzUsuń
  11. Bombki bombowe, a skrzynia skradła moje serce.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ależ ja uwielbiam te wszystkie skrzynie, kufry, walizy :))) Twoja jest cudna :))
    Wspaniały pled powstaje, podziwiam talent i cierpliwość :)
    Pozdrawiam cieplutko, Agness:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ta skrzynka wyszła genialnie, przed i po to jak niebo a ziemia! A bombki również super! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetna odmiana, o wiele lepiej teraz wygląda.
    Ja niestety zmagam się z odnawianiem troszeczkę większego mebla- komoda. Jeszcze trochę szlifowania i w końcu zacznę ją malować, czego nie mogę się doczekać :)
    Powodzenia w dzierganiu :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam takie przedmioty z duszą :) Świetna skrzynia!

    OdpowiedzUsuń
  16. Przemiana jaką przeszła ta skrzynka jest niesamowita. :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetna metamorfoza skrzyni :) i bardzo mi się podobają te drewniane zawieszki, mam słabość do takich :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Podziwiam zapał przy przerabianiu skrzyni. Sama bardzo lubię coś tworzyć, ale muszą to być projekty, które szybko dają oczekiwany efekt :-) Jak zrobiłaś to zdobienie w romby? Używałaś szablonu? :-) Zawieszki bardzo dekoracyjne. Mam nadzieję, że u Ciebie grudzień już na całego. Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Skrzynka wyszła świetnie! I ma w sobie to coś:)

    OdpowiedzUsuń
  20. No i super wyszło :) Prawdziwe vintage!

    OdpowiedzUsuń
  21. Gratuluję efektu! Napracowałaś się...

    OdpowiedzUsuń
  22. No ja podpisuję się pod tymi zachwytami rękoma i nogami:) Grafika w punkt, romby w punkt, całość pasuje i cieszy oko, każdy handmadowiec napadłby na ciebie jakbyś szła z nią gdzieś w podziemnym przejściu:)

    OdpowiedzUsuń