środa, 30 grudnia 2015

Opaskowe Trio oraz życzenia

Cześć 

Święta, święta i po świętach.....
Jutro Sylwester i Nowy rok.....

27.12.2015minął dokładnie rok odkąd postanowiłam założyć bloga.
Bardzo Wam dziękuję za to, że do mnie zaglądacie, komentujecie. Doceniam i ciszę się z tego wielce :) 

To już mój ostatni post w tym roku. 
i będzie to post szydełkowy :)
mebli jakoś ostatnio u mnie zdecydowanie mniej....

a więc powstało sobie opaskowe Trio
nic szczególnego, pewnie każdy umiałby taką opaskę zrobić. 

Śmieję się, że  ja i moje dziewczynki mamy już gotowe kreacje sylwestrowe   heheh 


i moje modelki :) 



Na koniec chciałabym Wam życzyć wszystkiego dobrego w nadchodzącym Nowym Roku, 
wielu twórczych pomysłów 
i zdrowia , zdrowia, zdrowia!
Szampańskiej zabawy !!!


Pozdrawiam 

17 komentarzy:

  1. Gratuluję rocznicy! I wszystkiego dobrego w Nowym Roku!!

    OdpowiedzUsuń
  2. ale śliczne księżniczki w opaskach <3

    wszystkiego dobrego, oceanów miłości i radości w nowym roku!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję bardzo udanego roku w blogowaniu!!! Danielko, wszystkiego najlepszego dla Ciebie i Twojej rodziny !!! buziaki :)
    ps. szydełko bardzo wciąga, więc nie dziwię się, że na razie to wygrywa, ale jak przyjdzie lato, to na pewno i inne projekty powstaną ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkiego najlepszego, Danielko, dla Ciebie i Twojej rodzinki, dużo zdrowia i wszelkiej pomyślności w nowym roku. Gratuluję roczku i nowych umiejętności.
    Buziaki.:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Danielko ja również życzę Tobie i rodzinie wszystkiego najlepszego w Nowym Roku, szampańskiej zabawy, i niech Twój blog rozkwita z każdym rokiem :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję roczku blogowego i życzę aby kolejny rok przyniósł ci same dobre chwile i mnóstwo pomysłów i czasu na ich realizację :))
    A opaski prezentują się bardzo elegancko! Ja jeszcze nie robiłam na szydełku takich rzeczy,choć powiem szczerze,że ostatnio maszyna poszła w odstawkę a szydełkowe maskotki wciągnęły mnie bez reszty ;p
    Buźka!

    OdpowiedzUsuń
  7. Moje serdeczne gratulacje! Brawo :)
    Super dziewczynki. Wszystkiego dobrego w Nowym Roku!
    Pozdrawiam serdecznie, Marta

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne opaski :)

    Życzę Ci zdrowia, szczęścia, pomyślności, uśmiechu na co dzień, pogody ducha, spełnienia marzeń, aby nadchodzący rok spełnił Twoje oczekiwania. Wszystkiego dobrego!

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne opaski:) Pozdrawiam i życzę wszystkiego najlepszego w Nowym Roku:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Samych dobroci w Nowym Roku , mnóstwa pomysłów , czasu i sił na ich realizację ...Do siego :))))))))

    OdpowiedzUsuń
  11. Niech się spełnią świąteczne życzenia:
    te łatwe i trudne do spełnienia.
    Niech się spełnią te duże i te małe,
    te mówione głośno lub wcale.
    Niech się spełnią wszystkie one krok po kroku,
    tego życzę Ci w Nowym Roku...

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję Danielko pierwszej rocznicy :) Masz cudowne córeczki .
    Życzę Tobie, żeby ten Nowy Rok był dla Ciebie wspaniały, żeby przyniósł Ci same radości, dużo zdrowia,
    szczęścia i miłości.
    Szczęśliwego Nowego Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne opaski :)
    Serdeczne życzenia Noworoczne ślę do Ciebie Danielko :)
    Marta

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczne i pięknie się prezentują na tak uroczych Modelkach :))) Ja też uwielbiam szydełkować, choć przyznam, że ostatnio trochę to zaniedbałam, ale sprawiłaś, że zatęskniłam za szydełkiem!
    pozdrawiam cieplutko i życzę wszystkiego dobrego w Nowym Roku!!!

    OdpowiedzUsuń