środa, 9 grudnia 2015

Wianek świąteczny

Cześć

Nie wiem co  się dzieje ale od wczoraj strasznie boli mnie głowa :( 
i albo mnie przewiało bo wczoraj myłam okna albo jakaś migrena czy co :/

To ponarzekałam ;) 

Dzisiaj wykonałam prosty wianek świąteczny 

Od razu mówię, że podstawa kupna a reszta to to co znalazłam w domu 

Zdjęcia takie niespecjalne ale za oknem szaro, buro





I tak wianek prezentuje się na drzwiach wejściowych

Ta "kokarda" nie bardzo chciała się układać, za nic nie mogłam jej uformować
chyba za cienkie te wstążeczki i przypomniałam sobie że mam kokardki kupione dawno temu na choinkę

Ostateczna wersja 

Kredens też dostał coś świątecznego 

W temacie dziergania to pokażę Wam moich pomocników przy tworzeniu pledu

Plama moja podwórkowa przybłęda

i Stinki łóżkowy leniwiec

powolutku tworzy się nowe coś 
oby coś z tego cosia wyszło... bo już raz prułam 

Dziękuję za każdy komentarz.
Pozdrawiam ciepło 
 

15 komentarzy:

  1. Piękny, świąteczny wianek, bardzo mi się podoba :) Twój biały kredensik ze światełkami wygląda cudownie i odświętnie.
    Życzę Ci dużo zdrówka, żebyś tylko nie rozchorowała się na święta.
    Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Widzę, że fajans angielski się pojawił, a kotki to piękni pomocnicy.:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak Cela :) myślę, że kolację wigilijną uda Nam się zjeść na angielskich ;) talerzach.
      Pozdrawiam ciepło

      Usuń
  3. I tradycji stało się zadość...tak powiedziałby mój tato:)
    Piękny i bardzo świąteczny.
    Pozdrawiam cieplutko, Marta

    OdpowiedzUsuń
  4. Wianek wygląda świetnie. Kredens bardzo ładnie ubrany. Od razu zagościła u Ciebie atmosfera świąteczna. Nie wiem tylko czy z tych Twoich pomocników coś będzie..., bo trochę mało ruchliwi ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny wianek:) Przepraszam, że nie dałam znaku co z książką, ale zamierzałam kilka razy i zawsze coś mi to uniemożliwiało...na razie się wstrzymałam, bo nie było chętnych, ale za jakiś czas napewno jeszcze raz spróbuję i wtedy dam znac. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Świątecznie już u Ciebie :) Wieniec super, a kocumbry tworzą klimat :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny wianek :) Z takimi pomocnikami to raczej zbyt szybko pledu nie zrobisz.

    OdpowiedzUsuń
  8. Kredens jest zarąbisty . Uwielbiam takie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Wianek jest świetny. Ślicznie zdobi. Kredens robi wrażenie;)

    OdpowiedzUsuń