sobota, 25 lutego 2017

Róża funny bunny i Tulipany

Cześć 

Lubicie Tulipanki?
bo ja bardzo bardzo 

I ostatnio kupiłam sobie ich troszeczkę 
tak na przywołanie wiosny :)

Ale miało być o Króliczku , który powstał ostatnio 
małe etapy pracy :  
(zdjęcia kiepskie bo robione późnym wieczorem wtedy też najlepiej mi się szydełkuje)



I efekt końcowy 
Róża 

Króliczek mierzy prawie 50cm razem z uszami 

Przypadł Wam do gustu??

Jeszcze tylko Wam napiszę, że nabyłam ostatnio taką oto szafkę 
 Szafka jest już praktycznie skończona 
ale czekam jeszcze na uchwyty...  paczka idzie z Chin....
także efekt końcowy pokażę pewnie za jakiś miesiąc
Powiem tylko, że to będzie szalona metamorfoza...

Dobrego weekendu 

10 komentarzy:

  1. Króliczek jest przecudny !!! Z niecierpliwością czekam na metamorfozę. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny króliczek! Te oczka z rzęsami robią wielkie wrażenie. I ten nosek :) Prawdziwe cudeńko!

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem zachwycona, Róża Królisia, jest przecudowna ! Imię do niej pasuje idealnie :)
    Lubię tulipany w każdym kolorze. Masz bardzo ładny, biały wazon.
    Czekam też na metamorfozę szafki, na pewno nas zaskoczysz :)
    Udanego weekendu Danielko !

    OdpowiedzUsuń
  4. Jest do schrupania, przeuroczy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale świetna królisia! Rzęsy ma przecudne:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny królik a właściwie to pani królikowa :) a metamorfozy szafki już nie mogę się doczekać ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jaka słodka króliczka :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna! Zapraszam do mnie na Candy!
    http://grandmothermartha.blogspot.com/2017/03/zapraszam-na-wiosenne-candy.html
    Pozdrawiam gorąco!

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudna króliczka. Wygląda naprawdę słodko. A te rzęsy... Tylko dodają jej uroku.
    Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Królisia superowa :D A, chciałam jeszcze pochwalić zdjęcia z kwiatkami - cudne są!

    OdpowiedzUsuń