poniedziałek, 19 stycznia 2015

Wieszak/półka/poduszki/transfer/kosz

)

 

Dzień dobry popołudniowo


Na początek poczęstujcie się kawką 


Jakiś czas temu zakupiłam taką o to półkę za 10zł 




Przemalowałam ją na biało, ozdobiłam transferem oraz przyczepiłam wieszaczki
 
potem mąż powiesił ją na ścianie

i ostatecznie półka/wieszak prezentuje się tak:
teraz wisi na niej trochę więcej klamotów;)



Poszewki , które ozdobiłam transferem:

Poszewek było znacznie więcej, niestety części z nich zapomniałam zrobić zdjęć
Grafiki znalezione w necie, niektóre przerabiałam, dodawałam swoje napisy itd

I na koniec kosz kupiony za 10zł

Został troszkę pobielony a środek kosza został wyścielony materiałem
Stoi u mnie w przedpokoju i robi za schowek na szaliki, apaszki, rękawiczki a że jest pojemny to trochę się w nim mieści :D

tutaj kosz bez materiału


i z materiałem




Wszystkie zdjęcia robione telefonem-nie upiększane.

Pozdrawiam i życzę miłego wieczoru
Daniela



2 komentarze:

  1. Super kosz.... Gdzie Ty kupujesz takie fajne graty:) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki Kasia :) a chodzę to tu to tam... ;) przeważnie w meblach używanych
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń