czwartek, 12 stycznia 2017

Zakładka królik i inne zapomnanie tworki

Cześć

Dzisiejszy post będzie o rzeczach, które zrobiłam już jakiś czas temu i całkiem o nich zapomniałam....
Także trochę zdjęć mało treści.

Zakładka królik (chyba nie pokazywałam)....
Wydziergana w listopadzie


Wzór można znaleźć na Supergurumi albo na kanale YT

I tak wolę zakładkę szczura :) 
tutaj numerki 30 i 31 

Jeżyk też z listopada

Z resztek tiulu pom pom
zrobiony w kwietniu
 



Sówka zrobiona w maju

Skromny hafcik z okazji ślubu (zrobiony na początku czerwca)


I jeszcze pewnie by się coś znalazło ale żeby Was nie zanudzać to na dzisiaj koniec :)

Jak tam u Was pogoda?
bo u nas w końcu pojawił się śnieg :) 
tu stan z 5.01 niestety dzisiaj już odwilż i chlapa :/ 

Oprócz szydełka, malowania mebli i co mi się tam nawinie pod pędzel  uwielbiam książki 
Chciałam Wam polecić te dwa tomy 
Nie zrażajcie się ilością stron coś koło 1200 :)
łyknęłam w niecałe 3dni 

Udanego zbliżającego się weekendu 
Do kolejnego napisania :)
 

8 komentarzy:

  1. Królik jest genialny, równie fajny jak wszystkie szczurki :D
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ile różnych różności, i jakie one fajne :) sowa - genialna!

    OdpowiedzUsuń
  4. Szczurki są super, zaś królik trochę mnie przeraża ;) Pozostałe prace też są fajne. Pozdrawiam serdecznie, Ania :) PS U mnie za oknem jeszcze biało, choć na chodnikach chlapa.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeżyk bomba! Zakładki świetne, chociaż też wolę szczurki od królika ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne te wszystkie twory, a zakładka królik bardzo zabawna :)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Super tworki :) Królik jest the best ! Bardzo podoba mi się pompon z zielonego tiulu, pięknie się u Ciebie prezentuje :)
    Pozdrawiam ciepło :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Jeżyk jest ogromnie słodziachny😊

    OdpowiedzUsuń