poniedziałek, 16 stycznia 2017

I narodziła się Marianna

Cześć :)

Tak tak 14.01.17 przyszła na świat Marianna
to przemiła króliczka, która skradła niejedno serce 

Jestem z niej niezmiernie dumna 

Marianna powstała na podstawie wzoru Poliny Kuts 
i powiem Wam w sekrecie, że zakochałam się w tych długonogich pluszaczkach
W łapkach ściska kota Antonio, który także dzisiaj ma swoją premierę ;) 
Marianna ma ok.40cm 

Wciągnęło mnie to szydełko strasznie
Wiecie, że to uzależnia....... ;)
ale pędzla tak całkiem nie porzuciłam 
ostatnio zmalowałam niciak 
Także niedługo wpis z cyklu "zmalowałam se sobie"  ;) 

Życzę Wam udanego tygodnia

Do kolejnego napisania

10 komentarzy:

  1. Ślicznie wyszła ci Marianna :) Wygląda przeuroczo, Antonio zresztą też wygląda świetnie :D
    Pozdrawiam cieplutko :*

    OdpowiedzUsuń
  2. wspaniała kolejna dziergatka:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Marianna przeurocza ! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękna i Antonio również :) czekam na kolejny post, a teraz idę jeszcze raz popatrzeć na Twoje cudeńka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jest urocza :) Nie dziwię się, że skradła Twoje serce, mnie się też bardzo podoba :)
    Pozdrawiam cieplutko !

    OdpowiedzUsuń
  6. Cuudna :))) I jaka sliczna ma przytulanke Suuper :)) Pozdrawiam Cie cieplutko :)) I czekam na nastepne zabawki :)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Z szydełkiem już tak jest... Pochłania Cię całkowicie :))
    Obydwie maskotki cudne!
    Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Jest śliczna i bardzo dobrze, że jesteś dumna bo wyszło Ci fenomenalnie!
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jest piękna - wygląda jakby miała serwetkę pepitkę! :)

    OdpowiedzUsuń