środa, 25 stycznia 2017

Franczeska i książki

Cześć :)

Pisałam już , że oprócz szydełka i pędzla moją miłością są książki. 
Takie stosiki przytargałam ostatnio z biblioteki (ten już pokazywałam w ost. poście)

Podplacz, Utopce, Dom czwarty i sekret Freuda przeczytane. 
Puzyńską polecam! Osobiście  opowieści o Lipowie wciągnęły mnie niesamowicie.
Czekam na kolejną część....

Sekret Freuda warty przeczytania. Takiego rozwiązania zagadki bym się nie spodziewała 

Jeśli chodzi o Podpalacza dobrze się czytało ale bez szaleństw ;) 

Stosik nr 2 czeka w kolejce

Pochwale się jeszcze wygraną na FB 
2x książka i torby Bondy 
szczurek zrobiony dla mojej mamy 

Zastanawiacie się pewnie któż to taki ta Franczeska....ano
to jest Pszczoła! :) 

Franczeska narodziła się dzisiaj ;) 
zastanawiam się czy robić jej skrzydełka czy nie...
o taki dylemat ;) 

Frania ma sztuczne rzęsy 
po raz pierwszy użyłam ich w swojej zabawce
I mam pytanie czy któraś z Was już stosowała rzęsy w swoich zabawkach? Czym kleiłyście?? i jak do oka? czy do "ciała"...

I jak Wam się podoba pszczółencja?

Dzięki za odwiedziny i każdy komentarz
Pozdrowionka


9 komentarzy:

  1. Gratuluję wygranej :) Świetna torba, lubię tego typu gadżety. Śliczna pszczółka, bardzo mi się podoba !!!
    Pozdrawiam cieplutko :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajna pszczoła :) a w książkach sama się zaczytuję, chociaż ostatnio trochę mało mam na to czasu.
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Za książki podziwiam! Szczególnie jako bibliotekarka nie mająca czasu na czytanie (Serio serio! są takie przypadki) :D

    A pszczoła fajowa, ale zdecydowanie zrobiłabym jej skrzydła!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale cudna pszczółka! Skrzydełka chyba warto dorobić :). Taka mnie naszła refleksja, że Ty chyba nie sypiasz, dzieci, rękodzieło i jeszcze tyle książek czytasz! Podziwiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Kocham czytanie i gdy tylko mam czas, to przenoszę się do różnych światów. Podziwiam zatem zapał do czytania i to w tak dużej ilości. A pszczółka jest urocza i koniecznie powinna dostać skrzydełka!!! To by dopełniło całości :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pszczoła urocza i taka wiotka :) Zdarza mi się stosować sztuczne rzęsy u moich stworków. Zazwyczaj przyklejem je klejem od spodu oka, choć i zdarzało się, że przyklejałam do ciałka i to już po zrobieniu oczu bo zmieniła mi się ostatecznie koncepcja :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Franczeska fenomenalna - mi się wydaje że ma lekkiego focha ale i tak jest kapitalna! hihhihih

    OdpowiedzUsuń