poniedziałek, 30 stycznia 2017

Koteł i Misio-laleczka

Cześć 

Wpadam do Was dzisiaj z kolejnymi szydełkowcami :)

Koteł Antonio, którego w swoich ramionach trzymała Marianna
TU możecie podejrzeć.
 wzór od Amigurumi Today 

Kotek powstał dla mojej córki Antoniny 
stąd też literka 

I Misio-laleczka
bezimienna... 
Jeśli macie chęć piszcie w komentarzu swoje propozycje jak ją nazwać
wzór też od Amigurumi Today 

I koniec ;) 

Dobrego tygodnia
Niektórzy już się feriują to dobrej zabawy Wam życzę 
Do kolejnego napisania 


25 komentarzy:

  1. ta czekoladowa lala wymiata:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czadowe są! A może misieł Bernard? :) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Laleczka jest obłędna.Nie myślałas nad tym żeby je sprzedawać? Myślę że miałabyś sporo zleceń.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne zabawki - przytulanki. Cudne!

    OdpowiedzUsuń
  5. W misiowej laleczce się zakochałam, kotek też cudny. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  6. W misiowej laleczce się zakochałam, kotek też cudny. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Oba są bardzo fajne! Ten koteł jest taki słoneczny, pozytywny, a miś słodki ;)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  8. Jaka cudna lalunia,ten rodzaj lalek podoba mi się od dawna,a koteczek przesympatyczny :) Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak te lale są świetne takie lale zwierzątka :)

      Usuń
  9. Cudeńka same :) Śliczne tworki, bardzo mi się podobają :) Antosia i może Tasia dla laleczki?? Twój blog robi wrażenie :) Na pewno będę tutaj często zaglądać :) Zapraszam również do siebie:
    mikaglo.blogspot.com
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Oba są świetne :) Misio od razu skradł moje serce :)) Jestem pod dużym wrażeniem Twoich szydełkowych laleczek, jesteś mistrzynią !
    Miłego dnia Danielko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Imię dla Misia- Gabrysia :))

      Usuń
    2. a, że ja na to Aniu nie wpadłam ;) (to przecież imię mojej pierwszej córki) :)

      Usuń
    3. Cieszę się bardzo Danielko :)

      Usuń
  11. Kapitalnie Ci to szydełkowanie idzie :) Aż trochę zazdroszczę ;) Pozdrowionka serdeczne :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kapitalnie Ci to szydełkowanie idzie :) Aż trochę zazdroszczę ;) Pozdrowionka serdeczne :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Slicznosci :)) Kotek Przeeslodki :))A i lala Przesliczna :)) Pozdrawiam Cie cieplutko :))

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczniutkie są :) Dla laleczki może imię Michasia? Misialinka?
    Pozdrawiam cieplutko :*

    OdpowiedzUsuń