niedziela, 5 czerwca 2016

Setny post! :) HAFT-KONIEC

Cześć 
Piszę do Was mój SETNY post :)))))))
Kawka?
 
Mało mnie tu ostatnio 
Pogoda cudowna szkoda siedzieć w wirtualnym świecie... a i moja wena gdzieś tam sobie uleciała....

Pamiętacie mój haft? 
Miał wyglądać tak




To mój 3ci haft w życiu...
Rozpoczęłam go dokładnie 21.03

Na początku haftowałam dosyć często 
potem coraz rzadziej
Ostatnie poczynania uwiecznione 3.04

I na tym się skończyło....
tamborek zarósł pajęczyną....
nitki się plątały 
dwa razy miałam większe prucie bo się pomyliłam w stawianiu xxx
wylałam kawę prosto na haft....
 
jakoś nie mogłam się przemóc ale...

Pod koniec maja ruszyłam z kopyta hahah 
a dzisiaj KONIEC!!!!!

Może nie jest to praca doskonała ale jestem bardzo zadowolona z mojego dziubania




I jak? może być?  

Dziękuję Wam za każdy komentarz
i za to, że do mnie zaglądacie. 
Możecie mnie też znaleźć na FB tam trochę częściej się pojawiam

Dobrego dnia!




14 komentarzy:

  1. Danielko, brawo za wytrwałość i konsekwencję w dążeniu do celu. Teraz możesz popijać kawkę i podziwiać swoje dzieło :)
    Gratuluję 100 posta!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję Danielko 100 posta :) Haft wyszedł pięknie i cudownie się u Ciebie prezentuje. Jestem pod wrażeniem Twoje wytrwałości. Jak widać po efekcie końcowym wysiłek się opłacał.
    Miłej niedzieli :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow,to juz sto postów, gratulacje :)) Twój haft wygląda bardzo elegacko, a przecież nie wszystko musi powstać od razu!
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję setnego posta, życzę jeszcze niejednej setki i wiele motywacji do pisania dla nas! :) Ukończenia haftu również gratuluję, wyszedł rewelacyjnie, naprawdę możesz być zadowolona, kawał dobrej roboty :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Haft wyszedł bosski w ramce prezentuje się okazale ...gratuluje wytrwałości i cierpliwości :)))

    OdpowiedzUsuń
  6. To mi się akurat nie podoba ale rzeczy w poprzednich postach tak. Obserwuję i pozdrawiam! ^^

    OdpowiedzUsuń
  7. Très belle cette maison de famille !!!
    Anna

    OdpowiedzUsuń
  8. Takie prace, które się zaczyna i zostawia to ja tłumacze sobie, że musi przyjść siła, aby efekt końcowy był jeszcze lepszy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wyszywanki są ROZKOSZNE!
    Bardzo mi się podobają - pasowałyby do mojej kuchni - muszę sobie takie sprawić .

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję i oczywiście piękny hafcik.

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny haft. Bardzo podoba mi się w tej ramce, nabiera pięknego wyrazu :)

    OdpowiedzUsuń
  12. gratuluję a haftować można dalej wspaniale wychodzi:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Najważniejsze, żeby realizować cele, a czas w jakim to zrobimy chyba nie jest tak istotny, jeśli droga do celu sprawia przyjemność :)
    Uroczy hafcik i fajnie, że się nie poddajesz!

    OdpowiedzUsuń