poniedziałek, 11 stycznia 2016

Wszechobecne szydełko & ...

Cześć 

Dziękuję za wszystkie wpisy pod ostatnim wpisem.Za wszystkie ciepłe słowa.

Dzisiejszy post będzie a jakżeby inaczej o szydełku. 
Nie robię żadnego spektakularnego projektu. Ogarnęła mnie mania serduszkowania ;) 
ale o tym za chwilę...

Najpierw Wam pokaże jakiego cudnego dziadka udało mi się nabyć za całe 10zł !

w temacie malowania coś się powoli ruszyło...

a teraz moje serduszka 
póki co robiłam z tego co miałam pod ręką ale już nabyłam czerwoną włóczkę 

dwukolorowe

maluszki 



Mini girlanda

Powstała też Podkładko-serwetka 

oraz 4 podkładki pod kubki  

 Jeśli się komuś podobają te czarne podkładki (są ze srebrną nitką)
piszcie bo są na sprzedaż a może ktoś się chce na coś wymienić? 

I jeszcze podkładka w roli obrazka

powstał też kwadracik granny square sunburst i z tego będzie coś większego


i mój kredens już bez świątecznych ozdób 
zamieszkały na nim cottonki 

I to w sumie na tyle

Życzę Wam dobrego dnia 
Można mnie też znaleźć na FB 

Pozdrowionka ślę 
 

22 komentarze:

  1. Dziadek niezły! 10 zł to chyba bardzo okazyjna cena?
    Widzę kochana ,ze i ciebie szydełkowanie wciągnęło na maksa :)) Serducha urocze ♥
    Miłego dnia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no cena bardzo bardzo okazyjna moim zdaniem
      oj wciągnęło tak jak i Ciebie :))))))))))))

      Usuń
  2. Ale fajne te szydełkowe serduszka i podkładki! Chyba muszę się wprawiać w szydełkowaniu, też bym sobie takie podkładki zrobiła. Dziadek do orzechów świetny, moja ciocia ma takiego tylko w zielonym ubranku, i podziwiam go w każde Boże Narodzenia ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziadzio jest super.Ja mojego kupiłam za 15 zł.U mnie na jarmarku staroci można perę takich upolować.
    Ps.Girlanda z serduszek śliczna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W internecie cenią sobie te dziadki..... może kiedyś uda się jeszcze jakiego upolować :)
      Pozdrawiam

      Usuń
  4. Pracusiowa Pszczolka z Ciebie :))) Pieknie wychodza Ci te szydelkowe prace :)) Ja mam ochote podziubac znowu ,aleee jakies trzy miesiace temu zrobilam takie porzadki ,ze nie wiem do dzis gdzie moje szydelka sa hahahaha :))) No coz mysle ,ze znajda sie w odpowiednim czasie ,widocznie teraz jest czas na szycie :)) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hihi no jak tylko chwilka wpadnie to coś tam sobie dłubię
      szydełko pewnie znajdziesz w najmniej spodziewanym momencie.
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  5. Szydełkowe twory piękne:) A dziadek cudny i ta cena...kredens masz genialny! Pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki piękne :) Fajnie, że wpadłaś
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  6. Tak cudowne są te szydełkowe wytwory, że chętnie sama odkurzyłabym szydełko, ale najpierw muszę je znaleźć ;) piękne ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ooo widzę kolejna szydełkująca bez sprzętu ;)
      jak to mówią diabeł ogonem przykrył
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  7. Danielko, jestem u Ciebie pierwszy raz i jeśli pozwolisz, zostanę na dłużej. Jak zobaczyłam Twój kredens, zaniemówiłam. Piękny i jeszcze raz piękny. Serduszka szydełkowe śliczne a kubki z niebieskimi scenkami rodzajowymi, marzenie. Pozdrawiam cieplutko i serdecznie zapraszam do siebie Kaśka z http://nostalgicznyzakatek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi bardzo rozgość się i pędzę do Ciebie :)

      Usuń
  8. Świetny łup! U mnie kiedyś szydełkowe serwetki w roli obrazków wisiały :)
    Pozdrawiam cieplutko!
    Marta

    OdpowiedzUsuń
  9. Do Walentynek calutki domek zaserduszkujesz Danielko :) Ale warto, śliczne są :)
    Pozdrawiam gorąco :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Słodziutkie serduszka:) Ja też, jak bumerang, wracam do szydełka, zaraźliwa bestia... Uroczo u Ciebie:) Pozdrawiam, Gosia

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajna zdobycz, ten dziadek do orzechów :) Są teraz bardzo na czasie.
    Piękne szydełkowe robótki pojawiły się w Twoim domu.
    Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  12. super sie zaserduszkowałas :) te kubeczki z granatowym dekorem sa absolutnie super!

    OdpowiedzUsuń
  13. Mi się najbardziej podoba podkładka w roli obrazka. Dziadek jest super- extra zakup! Na kredens oczywiści enie mogę się napatrzeć.

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne twory zrobiłaś:) Obrazek super wyszedł, prosty,ale ma w sobie coś! Ja mam teraz kilka rzeczy do uszycia, jedną do pomalowania i potem zabieram się za naukę szydełkowania z moich nowych gazetek ze schematami :) Co do kwadracików to ja planuję zrobić sobie kiedyś taką narzutę na łóżko, ale łóżko ma 200x200 więc to raczej będzie baaardzo odległy czas ;) Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  15. Serducha mnie zauroczyły. Cudne! Co zaś do tego dziadka, to miałem w domu podobnego, ale ze starości się rozleciał. Pozdrawiam i zapraszam do udziału w zabawie na moim blogu! :)
    P.S. Bardzo zaciekawił mnie Twój blog i będę tu wpadać częściej. Obserwuję! :)

    OdpowiedzUsuń