sobota, 14 listopada 2015

gwiazdkowe CANDY ogłaszam

Cześć 

Jutro mam  urodziny, 
zbliżają się Święta wielkimi krokami 
w grudniu też minie Rok jak prowadzę bloga...nie wiem kiedy zleciał ten czas....

W związku z tym postanowiłam ogłosić CANDY

Do wygrania :
- 4 gwiazdki złote 
lub 
-2 gwiazdki złote i 2srebrne. 
do tego oczywiście coś słodkiego :) 

Mam nadzieję, że nagroda przypadnie Wam do gustu i znajdą się jacyś chętni




ZASADY
* pozostaw komentarz z chęcią udziału w zabawie oraz napisz , które gwiazdki wybierasz
*  będzie mi bardzo miło jeśli zostaniesz obserwatorem mojego bloga
można też polubić profil na FB 
* osoby prowadzące blog proszę o umieszczenie banerka u siebie 
* osoby anonimowe proszę o pozostawienie komentarza ze swoim adresem @
i to w sumie chyba wszystko 

Bawimy się do 15.12 do północy 
wyniki ogłoszę w przeciągu 2dni  
*wysyłam tylko na terenie Polski 

Pozdrawiam


30 komentarzy:

  1. Jestem jako pierwsza? :-) Na mojej choince zawsze jest coś koronkowego, dlatego chętnie się zapisuję (czy Ty już się zapisałaś na candy u mnie?). Wybrałabym srebrne :-) Gratuluję rocznicy! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem jako pierwsza? :-) Na mojej choince zawsze jest coś koronkowego, dlatego chętnie się zapisuję (czy Ty już się zapisałaś na candy u mnie?). Wybrałabym srebrne :-) Gratuluję rocznicy! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkiego najlepszego ;) ;) ;) oczywiście że biorę udział ;) obserwuję, baner na Sunflower ;) chętnie przygarnę srebrne ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Danielko życzę 100 lat w miłości i szczęściu :-) Oczywiście biorę udział w Candy i marzę o 4 złotych gwiazdkach. Ściskam :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. OOO!!! Wszystkiego Najlepszego życzę :) dużo zdrowia i szczęścia :) no i oczywiście 101 Lat !!!

    oczywiście....Biorę udział w zabawie i 2 takie 2 takie :)
    Obserwuję jako Kamira90
    baner wisi na blogu: http://kamira90.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkiego dobrego i spełnienia wszystkich marzeń z okazji urodzin Droga Danielko :)
    Z przyjemnością zapisuję się do Twojego Candy :) Wybieram 2 złote i 2 srebrne cudowne gwiazdki.
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulacje i wszystkiego najlepszego!

    OdpowiedzUsuń
  8. Najlepsze zyczenai urodzinowe dla Ciebie i gratuluje roczku bloga :) Do candy nie przystepuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. z przyjemnością biorę udział
    blog obs jako Zdzisława Imianowska
    na fb jako Zdzisława Imianowska
    udostępnienie na fb https://www.facebook.com/mlecznakrowka/posts/920039894748858?pnref=story
    e-mail rybkazg2@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. z przyjemnością biorę udział
    blog obs jako Zdzisława Imianowska
    na fb jako Zdzisława Imianowska
    udostępnienie na fb https://www.facebook.com/mlecznakrowka/posts/920039894748858?pnref=story
    e-mail rybkazg2@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  11. GRATULACJE!!!!!!
    Wszystkiego naj naj naj naj

    OdpowiedzUsuń
  12. ja też z chęcią wezmę udział:) Gratuluję rocznicy i życzę kolejnych:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. biorę udział,
    obserwuję jako Sylwia Bomba
    wybieram białe gwiazdki
    sylviaaa100@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  14. Danielko, wszystkiemu pomyślności z okazji urodzin Twoich i bloga :) Oczywiście biorę udział w zabawie i wybieram gwiazdki złote ;)
    banerek juz jest na blogu.
    Ściskam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  15. zasyłam naj najlepszego:-)
    zapisuję się do zabawy i zapraszam również do mnie na małe świetliste rozdanie:-)
    pzdr

    OdpowiedzUsuń
  16. Witam, chętnie przygarnę złote gwiazdki ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Przyłączam się do zabawy. Ustawiam się w kolejce po białe gwiazdki. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. śliczne są te gwiazdeczki. Wszystkiego najlepszego i kolejnych wielu twórczych lat:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Cudne gwiazdeczki. Ustawiam się po nie w kolejce

    OdpowiedzUsuń
  20. Obserwuję jako: Komputeromaniaczka, wybieram 2 złote i dwie srebrne gwiazdki, mój mail: komputeromaniaczka1@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Przyłączam się do zabawy:) wybieram gwiazdki mieszane:) Pozdrawiam http://zaczarowanypapier.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Wszystkiego Najlepszego z okazji urodzin :))) Z chęcią wezmę udział w zabawie. Wszystkie gwiazdki są śliczne, więc decyzję pozostawiam Tobie :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. Wszystkiego najlepszego i 100 lat w zrowiu :) Życzę też wielu kolejnych rocznic w prowadzeniu bloga, gwiazdki zrobiłaś bardzo ładne, a że sama jestem szydełkująca, to gwiazdki niech przypadną komuś kto nie szydełkuje. bardzo mi się u ciebie podoba, więc zostaję na dłużej :) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  24. Przepiękne gwiazdki. Życzę kolejnych wielu sukcesów i rocznic. Pozdrawiam
    joanna.beer@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  25. Za pierwszym razem chyba nie dodało komentarza, więc piszę jeszcze raz. Z przyjemnością powiesiłabym na choince 2 srebrne gwiazdki i 2 złote. Baner i info o candy tutaj: http://bizuteriairekodzielo.blogspot.com/
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  26. Gratuluję rocznicy bloga:) Ustawiam się w kolejeczce po złote gwiazdeczki :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Witaj.Spoznione ale szczere wszystkiego najlepszego:)Sliczne te gwiazdki i jak mozna to zapisuje sie z przyjemnoscia. te zlote najbardziej by mi sie przydaly:)
    ania_reg@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  28. Cudne gwiazdki,jak i wszystko co wychodzi spod Twoich zdolnych rączek.u mnie w tym roku złota choinka,wiec pasowalyby złote gwiazdki.annaglubiak@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetna nagroda! Zgłaszam się!
    Ja wybrałabym złote
    e-mail: monikazaczek1@wp.pl

    OdpowiedzUsuń