czwartek, 15 października 2015

Zabawa Podaj dalej

Cześć 

Za oknem szaro, buro i deszczowo a do mnie dzisiaj przyfrunęła taka oto niespodzianka od Eli z bloga Moje szydełkowe przygody 


Dokładnie 15.08.2015r. Ela zamieściła u siebie wpis i ogłosiła zabawę w Podaj dalej 

Otrzymałam przecudnej urody łapki

Wspaniały ocieplacz 

Wspaniałą serwetę

Słodkości, pachnące anielskie mydełko, pachnącą saszetkę, notesik,  różane konfetti i herbatki (pyszne swoją drogą bo właśnie jedną już zaparzyłam)



 (zdjęcie obróciło się i nie chce się odwrócić...  )
Elu bardzo Ci dziękuję nie spodziewałam się tylu wspaniałości.
Na czym polega ta zabawa?
oto zasady: (pozwoliłam sobie skopiować je od Eli)
  • 3 osoby, które jako pierwsze zapiszą się do kontynuowania zabawy „PODAJ DALEJ” zostaną obdarowane przeze mnie
    prezentem, który dla nich wykonam.
  • mam 365 DNI żeby wysłać coś osobom, które zgłoszą się do zabawy
  • osoby, które otrzymają ode mnie upominek – OGŁASZAJĄ ZABAWĘ u siebie
  • zabawa dotyczy osób z terenu Europy, POSIADAJĄCYCH BLOG (jeśli ktoś mieszka za granicą i chce wziąć udział będzie mi miło ale proszę aby podać adres do wysyłki w Polsce. )  

Czy znajdą się jacyś chętni do wzięcia udziału w zabawie?
Zapraszam serdecznie

Pozdrawiam 
Po zgłoszeniu się do zabawy proszę o przysłanie swojego adresu na e-mail:  danielka.cz@o2.pl

6 komentarzy:

  1. Dziekuje za udzial w zabawie :) Ciesze sie, ze sie prezenty spodobaly :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowności dostałaś :) Gratuluję :)
    Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna zabawa :) z chęcią wezmę udział!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne prezenty, bardzo chętnie wezmę udział w zabawie :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. i ja z chęcią wezmę udział:) czasu na wykonanie jest sporo także na pewno się wyrobię:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dzięki za udział :) już się bałam, że się nikt nie zgłosi
    Kamila czekam na @ z danymi do wysyłki :)
    Pozdrawiam Was dziewczyny :)

    OdpowiedzUsuń