piątek, 2 stycznia 2015

Witajcie w roku 2015. Dziś o lampce stołowej

Witajcie w 2015 roku :)


Szkoda, że  pogoda za oknem nie rozpieszcza -paskudna- zgnilizna totalna, leje i wieje........w domu ciemno. Jakoś tak nic się nie chce ale trzeba wziąć się w garść skończyć z leniuchowaniem i do roboty się brać :)


Dzisiejszy post będzie o lampce, którą wyszperałam w starociach. Kosztowała coś między 25 a 35zł już dokładnie nie pamiętam bo kupiłam ją dosyć dawno.


Lampa stołowa wys ok . 57cm

podstawa drewniana

"trzon" lampy z metalu 

Podstawa została przemalowana na biały kolor

Na All kupiłam mały słoiczek farby do tkanin w białym kolorze

Usunęłam pasek ozdobnika  z abażuru a na abażur naniosłam farbę do tkanin

Również na All dokupiłam kryształki i zamocowałam na dole abażuru

 



Tak wygląda lampka dzień/noc

Myślę, że efekt końcowy jest całkiem ciekawy ;)



Pozdrawiam i życzę miłego dnia
Daniela

2 komentarze: